skip to Main Content
چگونه وقت ملاقات روانکاوی بگیریم؟

چگونه وقت ملاقات روانکاوی بگیریم؟

چگونه وقت ملاقات روانکاوی بگیریم؟

چگونه وقت ملاقات روانکاوی بگیریم؟

برای گرفتن وقت ملاقات روانکاوی، بایستی به بخش کلینیک سایت مراجعه کنید. در منوی بالا یا دسترسی‌های پابرگ لینک ورود به کلینیک وجود دارد (تمامی تصاویری که در اینجا مورد استفاده قرار گرفته بر اساس ورود با گوشی موبایل است).

در صفحه‌ی اصلی کلینیک چند مورد مهم وجود دارد که مهم است پیش از رزرو آن‌ها را مطالعه کنید. مطالعه‌ی تمام موارد به شما کمک می‌کند درک دقیق‌تری از فرایند کاری همکاران ما و رویکرد آنها به دست آورید. در بخش «درباره‌ی رزرو وقت ملاقات روانکاوی» چارچوب‌هایی پیرامون نوع کاری همکاران ما وجود دارد. در بخش «درخواست وقت ملاقات- ویژه‌ی هم‌وطنان خارج از ایران» فرم مخصوص درخواست وقت ملاقات برای هم‌وطنان خارج از ایران وجود دارد.

در صفحه‌ی هر درمانگر، رزومه‌ی درمانگر، روزها و ساعت‌های کاری، چارچوب‌های کاری، قوانین کنسلی و تعرفه‌ی هر جلسه عنوان شده است. امکان دریافت وقت ملاقات روانکاوی از هر درمانگر در همان پروفایل هر درمانگر وجود دارد. کلینیک آنلاین تداعی، مکان ثابت ندارد. درمانگران در حال حاضر در جای‌جای تهران دفتر کار دارند. بنابراین هنگام مطالعه‌ی رزومه‌ی درمانگران به محل ویزیت حضوری آن‌ها نیز دقت کنید که تجربه‌ی بهینه‌ای از فرایند رزرو داشته باشید.

تیک درمانگر تأیید شده: غالب درمانگران کلینیک آنلاین تداعی با استانداردهای بین‌المللی روانکاوی آموزش دیده یا در حال آموزش هستند. این استاندارد شامل آموزش کافی، درمان شخصی و دریافت سوپرویژن است. درمانگرانی تحت این استاندارد آموزش دیده یا می‌بینند تیک «تأیید شده» را دریافت می‌کنند. درمانگران دیگری که این تیک را ندارند، درمانگران فعال در حوزه‌ی روانکاوی هستند ولی لزوماً امکان حضور در دوره‌های استاندارد را نداشته‌اند. ما برای انتخاب درمانگران در هر دو گروه وسواس داریم و تلاش‌مان این است که درمانگران فعال، مشتاق و حرفه‌ای را برای همکاری انتخاب کنیم.

ماژول رزرو چند مرحله‌ی ساده دارد. در ابتدا بایستی نوع جلسات را مشخص کنید که آیا نیاز به جلسات حضوری دارید یا آنلاین.

در مرحله‌ی بعد بایستی زمان را انتخاب کنید و پس از آن وارد صفحه‌ی ورود اطلاعات می‌شوید. لطفاً پیش از تکمیل اطلاعات به تاریخ و ساعت رزرو دقت کنید. در بخش یادداشت‌ها، اگر موردی خاصی وجود دارد که درمانگر پیش از شروع جلسات بایستی مطلع باشد، بنویسید.

با تکمیل این صفحه وارد صفحه‌ی پرداخت می‌شوید و پس پرداخت به همین صفحه بازگردانده می‌شوید. پس از رزرو، ایمیلی خودکار از طرف ما برای شما ارسال می‌شود که رزرو شما را تأیید می‌کند. این ایمیل حاوی زمان ملاقات، درمانگر انتخابی و نوع رواندرمانی است. غیر از این ایمیل، درمانگر انتخابی‌تان تا ۲۴ ساعت آینده با شما تماس خواهد گرفت. برخی از درمانگران‌مان تماس تلفنی می‌گیرند، برخی دیگر پیامک می‌فرستند. این تماس‌ها برای ارتباط اولیه‌ی درمانگر با شماست.

6 کامنت
    1. پاسخ به این پرسش دشوار است، به این خاطر که ملاک‌های مختلفی در این مورد دخیل هستند که بخش بزرگی از آن ذهنی و درون‌روانی است و از این‌رو عینی نیست که بگوییم چه ملاکی. در بخش عینی‌اش سعی کنید درمانگر حرفه‌ای انتخاب کنید، درمانگری که در درجه‌ی نخست خودش درمان شده، آموزش کافی دیده و نسبت به گرفتن راهنمایی از دیگران پذیراست. باقی موارد به احساسات شما بستگی دارد، که چه احساس اولیه‌ای نسبت به یک درمانگر دارید. آن احساس اولیه می‌تواند کمک کننده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

Back To Top
×Close search
Search
×